Yealink Room Panel alt-i-en mødelokale tidsplan panel. Kører Android 9,0 og leveres med fuld RGB programmerbar LED baggrund belysning for øjeblikkelig synlig kommunikation af rummets status. Indeholder 10-punkts touch-kapacitet, 2x2 MIMO 802.11ac Wi-Fi, Bluetooth 5.0, indbygget NFC/RFID-læser, forbedrede mikrofonsystemer og højttalere, der opfylder alle de moderne krav til arbejdsområdet. Yealink RoomPanel er også udstyret med Power-over-Ethernet og en række monteringsbeslag og kan derfor nemt monteres på enhver overflade både liggende og stående. Yealink RoomPanel er en dedikeret Microsoft Teams-enhed med kompakt touchskærm - ideel til at montere uden for mødelokaler til visning af mødeoplysninger, der er planlagt via Teams- eller Outlook 365-kalenderprogrammer. Panelet er desuden også aktiveret til at reservere et ledigt værelse på stedet og angive den aktuelle rumstatus. 8” Interaktivt 10pt panel - 10-punkts touchskærm, så du nemt kan booke værelser eller tjekke ind/ud på rumpanelet. Administration af fjernenheder - Det er nemt at overvåge, administrere og diagnosticere ved hjælp af Yealink Management Cloud Serve Handlinger med belægningssensor - såsom automatisk frigivelse, automatisk indtjekning osv. Remote Enhedshåndtering - Det er nemt at overvåge, administrere og diagnosticere ved hjælp af Yealink Management Cloud Server. RFID &NFC-integreret - Forbedre sikkerheden for id-godkendelse og spore mødedeltagere. Omgivende lys og nærhedssensor integreret - Miljø selvtilpasning. Justere automatisk skærmens lysstyrke og vækker automatisk skærmen. PoE- eller DC-strøm - Minimalistisk og fleksibel installation, holder arbejdspladsen ryddelig og moderne. Værelsesstatus - RGB LED-bjælker til synlig kommunikation af rummets status. 802.11ac 2x2 Wi-Fi – Understøtter trådløs netværksinstallation og anti-jamming dual-band Wi-Fi. Bluetooth 5.0 - Opret direkte forbindelse til rumsensorer uden ekstra gateways + understøtter nærhedsfunktioner.